Jaha då var det dax att göra precis som alla andra=)

Får väll ta och börja med att berätta lite kort om mig själv så jag inte blir helt främmande för er.
Åsa 25 år på torsdag wohho eller inte, känns som man på nått sätt stiger över en gräns när man fyller 25, från ungdom till vuxen:S Kan kanske redan nu räkna mig som vuxen då jag har en son på 5 år och då växer man ju upp ganska snabbt.
Jobbar på bussgodset i lilla Ulricehamn, och där händer det endel, ju fler korkade personal vi får desto korkade kunder får vi hehe.
Ett ex på detta är ju när kunder kommer in och ska hämta paket;
-Hej!
-Hej, ska du hämta paket?
-Ja
-Till vem?
-mig...

Okki jag ska ta och kolla om vi har ett paket till en mig doooh
Detta är ju något som händer sjukligt ofta, va tänker folk när man säger så?, är jag lika korkad när jag hämtar ut paket på tex posten? Jag vet inte, men känns ju inte så.

Detta får väll ta och räcka denna gång så jag har lite mer att berätta om sen=)
Här har ni min lilla arbetsplats:


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!