Idag kom mamma och Jim

Alltid lika roligt när de kommer:)
De dör upp ca 11 tror jag klockan var, vi satt och pratade lite tills de var dags för lunch, blev snabbt makaroner och korv till dem och jag åt brocolimos med kvarg i (light inte smaksatt) va helt ok. 
Sen åkte vi till Timmele till klädsecond hand, jag skulle lämna in två säckar kläder, men hittade klart endel att köpa med:) 
Jennifer som är besatt av kläder vägrade gå innan hon fått ett par blåa byxor, gärna pyjamasbyxor men de hittade vi klart inga istället fick vi köpa som nödlösning ett par för stora blåjjeans och en uggeltröja, så blev hon nöjd:)
Lillen fick två pyjamas i en str för stort, går att vika tänkte jag. 
Innan mamma och jim kom fixade jag fyllningarna till tårtorna, så de hinner blir saftiga till dekorationen imorgon. För imorgon blir de kalas och oj va mycket jag lär ha att göra:/ men men alltid kul att se barnen bli firade. 




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!