1,5 kg borta

Jag har/hade ca 14kg att gå ner nu efter graviditeten, såhär "lång" tid har de inte tagit innan innan magen gått tillbaka någolunda ialf, nu ser jag fortfarande gravid ut ialf i v 17 eller nått. 
Har börjat tänka på sen ett par dagar tillbaka på vad jag äter, förutom igår på kalaset som då blev en fusk dag, men åt iofs väldigt lite. 
Vägde mig igår och hade gått ner 1,5kg, jättekul att se att de händer nått fast jag knappt rört på mig, hoppas bara de fortsätter. Så nu väger jag 63,5kg och började då på 65kg för en vecka sen. 

Ska försöka komma ihåg att skriva ner här vad jag äter, så får jag skämmas lite om dagen inte vart bra. 
Idag har jag ätit kvarg med lite fun light i och till middag blev det egengjorda piroger åt 1 med en massa sallad till. 

Har inga bilder på maten men bjuder på denna sötnos:)



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!