Själv med 3...

Idag när Kevin kom vid tre med skolbussen åkte vi och hämtade hans cykel som stod hos hans pappa, lämnade den hemma och åkte sen och handlade lite. Gick ganska bra med 3 barn, men Jennifer som vanligtvis brukar vara så duktig, härjade massa bara för Kevin var med. Men men de funkavv
Väl hemma berätta Andreas att han skulle iväg och jobba flera timmar innan han brukar börja. Så då var de bara jag med 3 barn, middag och nattning av ialf de 2 mindre. 
Men de gick bra de också, fick god hjälp av Kevin som lagade maten och försökte natta Jennifer, gick sådär men han ville hjälpa till ialf:)
Till middag blev det pannbiff som vi hade som hamburgare, med bröd. Så tyvärr inget nyttigt, men tog nyttigare bröd till mig ialf, men inte ok
Åt bara 2 så ingen skada skedd;)
Va precis nere och häntade en halv honungsmelon jag sitter och trycker i mig. Mums:)
Nu är det strax dags att sova. 
Godnatt



Vi väntade på Kevin:)




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!