Godmorgon

Oliver har precis somnat i sin vagn ute och förhoppningsvis sover han några timmar. Jennifer sitter och kollar Nick Jr och äter vindruvor:)

En trött liten tjej:)
Idag ska jag till Skene för att träffa läkaren ang min gallblåsa som jag hade en inflamation i efter förlossningen. De kommer antagligen operera bort den. Fick direkt efter inflamationen problem med min magmun, vad de är ver de inte förrän de gått ner med en kamera och kollat, men de gör jag inte i vaket tillstånd. Läkaren här i stan har skickat en remiss och sagt att jag spyr lätt så hoppas jag får sövas:)

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost tänkte jag:)

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!