Då har en bit på dagen gått...

Sitter på jobbet och händer inte speciellt mycket, inte än ialf. Är väll lugnet innan stormen antar jag.
Kan ju meddela att Andreas hört av sig, så han mår bra och kom säkert till jobbet:)

Min lilla son är idag hos läkaren med sin pappa, han har mått illa ganska länge lite till och från. Fick precis ett meddelande om att läkarna ska ta lite prover på han nu, så vi väll se vad de kommer fram till.
Han har även haft endel uppstötningar och kräks endel, så antagligen är det magmunnen som inte stängs riktigt.
Men hoppas verkligen att det är något de lätt kan ordna, men sitter ju såklart på helspänn.
Hör av mig när jag vet lite mer om det.
Någon som vart med om liknande med barn får ni gärna berätta lite.

Lägger in en liten bild om va jag har på mig på jobbet....

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!