Idag

Har de inte vart en bra dag. Efter gårdagens bråk med Kevin som verkligen urartade, vi eller mest jag sa saker som jag ångrar idag. På morgonen va allt lugnt igen. Ja klurade hela dagen hur jag skulle göra så allt blev bra igen. Va glad när klockan va ett o ja skulle hämta Kevin.
När vi träffas är de första han säger att han vill till sin pappa.
Givetvis träffar vi på hans pappa på vägen till bilen.
De slutade med att Kevin grät för han skulle behöva åka hem med mig.
Ja gav upp, gav han skolväskan o bara drog iväg me bilen.
Ja kan ju inte tvinga han o va med mig, han tjatar om sin pappa jämt när han är hos mig.
Så ja blev givetvis jätteledsen o satt mig på en parkering o grät.
Inte pratat med Kevin sen dess:/
Så nej min dag är inte toppen.


Kommentarer
Postat av: mamma till Freja

Hej sötnos :)

Va gärna med i min tävling om dagens blogg:

http://sense.myshowroom.se/vill-du-bli-dagens-blogg/

Ha en bra fortsätt kväll :)

2011-11-07 @ 19:58:15
URL: http://sense.myshowroom.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!