Nu är vi hemma igen

Efter jobbet gick jag upp och hämtade Kevin och sen åkte vi ner till stan och tog en fika.
Sen var det dax för barngymnastiken igen=)
Tycker dock de är lite märkligt att man inte får vara med och kolla under tiden de har gympa utan man måste lämna dem och sedan komma tillbaka efter en timma. Aja de är väll för de ska kunna klara sig själva antar jag.

Vilket fall som helst så gick jag till grannen denna timma och drack en kopp kaffe, på vägen dit var det isgata, varnade Kevin på vägen till gympan han inte fick gå där. Men jag själv skulle ju givetvis gå där när Kevin inte var med, och oj så snabbt synden straffade mig haha vilka vurpa helt sjukt va kul de måste sett ut. Men oj så ont jag fick i handleden haha

Kevin verkar ha dunderkul ialf så det var värt min lilla skada=)

Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

mums med fika :D

Ha en mysig kväll!

2009-01-27 @ 19:44:59
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

skrev ett långt inlägg förut om hur jag sköter mitt arbete. länken kan du nu hitta i min spalt på startsidan..ha en fin kväll:)

2009-01-27 @ 20:01:35
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Anonym

Hej!



Tjänar du pengar på din blogg? :-)

2009-01-27 @ 20:13:40

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!