Wohho hela 25år idag

Då var den stora dagen här, vet inte riktigt hur det känns.
Min söta pojkvän hade minsann inte glömt detta utan fick en super kram och ett grattis på morgonen=)
Inväntar med spänning vad jag ska få utav han, han kom ju såklart hem med detta igår och gömde detta i garderoben. Fick en chans att få reda på vad de var idag på morgonen, men ville invänta kvällen istället, vilket jag ångar nu=)

Då sitter man på jobbet igen, tycker ju att man borde få vara ledig en dag som detta men men=)
Ganska lugnt idag också, ska sätta mig och kolla igenom lite skaderapporter jag har fått in. Och ringa runt lite och hjälpa ombuden med lite dataprogram.
Ska även skicka ut information till ombuden som de ska sätta upp till sina kunder.
Oj de lär nog bli endel att göra idag ändå. Bäst att sätta igång.

Lägger in lite bilder senare på de fina presenterna jag fått.


Bilder på vänner och familj nedan


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!