Nu var jag hemkommen från jobbet

Vart mycket på jobbet idag och har därför inte hunnit skriva speciellt mycket, men nu sitter jag hos Andreas och äntligen tar det lite lugnt.

Fick jobba över en halvtimma idag var tvungen att skicka ut en massa brev till våra mindre ombud, de tog sin lilla stund.
Fruktansvärt tråkigt.

Kom hem o precis innanför dörren står älsklingen och vifftar, han pratar i telefon med telia och kan därför inte säga nått till mig. Jag försökte ta mig fram till toan och han försöker hela tiden skymma vägen haha. Började ju ana att de var nått lurt på gång. Gick in i sovrummet och satt mig så länge och då kommer han och tar in mig till vardagsrummet och där så en bukett vackra rosor=) Och en present, öppnar med spänning. Fick en mixer som jag velat ha=) Nu kan jag äntligen va hemma o mixa ihop en massa roliga saker=)
Super stort tack till älsklingen för min present och för mina blommor.
Och får ju inte glömma prinsessbakelsen som stod i köket och väntade. Mums så gott e var

Igår var Ardita här, en kompis sedan länge, med en present var något jobbigt att invänta ända tills idag och öppna, så direkt när jag vaknade sprang jag ut i köket och öppnade. En parfym och ett halsband=) Super!

Av mamma fick jag pengar som jag önskat mig, mycket lättare än att hon ska behöva köpa nått att skicka hit.

Här kommer lite bilder på de fina presenterna.

Kommentarer
Postat av: Nita

Hej!



Visst kan jag hjälpa dig med bloggen. Nemas problemas :-) Maila mig bara vad du önskar och hur du tänkt så ska jag försöka ordna det :-)

2008-11-28 @ 07:11:09
URL: http://www.tigerlilja.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!