Nu var det dax att träna...

På vägen hem från jobbet träffade jag på en gammal kilkompis som jag säkert inte träffat på 5 år. Var jätte kul verkligen=)
Är nu hemma hos pojkvännen, Andreas heter han, medans han och hans kompis är ute och tränar.
Sitter nu här själv och ska försöka få orken att göra detsamma. Vi har försökt att börja tänka på vad vi äter och motionerar mycket mer än vad vi gjort.
Är inne på 3:e veckan nu med sunt tänkande, så blir endast sallad till lunch varje dag. Visst finns det en hel massa olika sallader att äta men efter 12 dagars sallad så känns det ganska enformigt.

Ska få tummen ur och dricka nån smaskig kvällsdrink och förska träna lite mage.
Har ni ni några som helst tips om träning får ni gärna höra av er, jag behöver all hjälp ivärlden. Vikten flyger verkligen upp och ner, och efter dessa träningsveckor är jag nu tillbaka på samma vikt som jag började med. Känns ju sådär.




Ha en fortsatt trevlig eftermiddag, nu blir det inget mer bloggande förrän imorgon igen.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!