Idag får jag äta godis=)

Har ju skrivit innan att jag försöker skapa ett intresse för träning och att äta sund.
Men fruktansvärt jobbigt är det ju att inte äta något godis:S
Men idag så blir det nog lite grann, har bestämt att fredagar och lördagar blir det lite grann för att kunna överleva under veckan=)

En dag med nyttomat ser väll ung ut såhär.
-Macka och frukt som frukost.
-Åter frukt
-Någon slags sallad till lunch
-Åter frukt
-smoothie (Någon som har några bra recept på detta?)

Nähä nu får jag ta och återgå till jobbet.
Ha det så bra så länge.


Här ser ni alla kuvert jag fixade igår, blev hela 34 st!

Kommentarer
Postat av: Buy or Sell - Den största bloppisen!

svar: alla såld annonser tas bort från bloppisen. Maila säljaren om du är intreserad:)

2008-11-28 @ 13:52:51
URL: http://buyorsell.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!