En dag utan blogg...

Igår gick det tyvärr inte komma in på sidan så jag kunde blogga så därför är den inte så uppgraderad...

Igår hände det ganska mycket.
Kl 15 var vi på tipspromenad här på området, ´jag och Kevin skulle ha gått med ett par grannar som har barn som Kevin brukar gilla att leka med.
Klockan två frågade jag när vi skulle mötas, men de skulle helt plötsligt inte gå mm och de kunde de inte kläckt innan...
Hörde då av mig till sonens pappas sambo Emy och hon och söt Nathalie ville följa med=)
Det var helt ok men lilla Nathalie var så ledsen under hela tiden och bara skrek, vet inte varför men hon blev lugn så fort de kom hem igen. Vann dock inget=)

Nu ska vi åka skridskor, får ta och berätta mer om vad som hände igår i nästa inlägg.

Ha det så bra så länge, så kommer det ute lite kort senare också.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!