Då var det snart dax att gå hem...

En hel dag på jobbet har gått, man sitter bara och inväntar denna tid. Men likförbannat är det likadant varje dag, när väl klockan börjar närma sig fyra så börjar man inse att man har hur mycket som helst att göra innan man stänger.
Och här sitter jag nu och bloggar istället för att göra dem sakerna jag försöker hinna me innan stängning.

Nedan kommer ni får se en bild på sonen som just fyllt 5 år, helt sjukt va tiden går snabbt.
Jag och sonens pappa har jätte bra kontakt och har därför sonen varannan vecka.

Kommer även bilder på Nathalie, som är sonens pappas andra barn.
Då jag inte har sonen så bor jag hos pojkvännen, jättemysigt.
Men saknar ju såklart min lilla pojke där hemma ibland, barnen är ju ändå det som finns jämt i tankarna=)

Jaha nu får jag försöka hinna med de sista här på jobbet. Blir säkert lite blogg här ikväll också.

Ha det så bra!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!