Då var det Lördag

Var riktigt trött igår kväll, Andreas var här och han var lika trött som jag.
Idag så blir det bowling med sonen och Andreas, kom på att jag lovat Kevin de, så då är det bara att fixa även om jag inte är speciellt sugen på det, men brukar va kul när man väl är där, så de blir nog bra.
Tips promenad kl 15 idag också, brukar vara mycke barn med, så Kevin brukar uppskatta de.

Gick upp precis, Kevin sov riktigt länge idag, sååå skönt eftersom jag vart så trött i veckan så var de skönt att få sova ut lite.

Nu ska jag sätta mig och dricka lite kaffe=)

Hörs sen!


Min fina karta jag fick av Kevin i resent!



Köpte dessa skor av en kompis igår, helt nya, hon hade beställ fel storlek. Så ibland kan de vara skönt me stora fötter=)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!