Då var det eftermiddag och inte långt kvar till hemgång.

Har faktist vart ganska lugnt på jobbet idag också, vart en hel del telefonsamtal men som vart snabbt avklarade.
Och ja vart mycket utskällningar ang de tio arbetsdagarna som jag berättat om innan.

Har pratat med sonens pappa ang läkarbesöket, fanns inte så mycket han kunde säga om de, då läkarna inte vet vad de är. Men de har tagit tre rör med blod och även urinprov, så är något fel så kommer dem ialf hitta vilket känns skönt.
Så vi får väll se när de hör av sig.

Idag ska jag ner till solariumet med Andreas ikväll, men innan dess så ska han iväg och träna så blir nog ganska sent. Och jag ska ju ändå försöka få till ett par situps ikväll, måste komma på nått sätt att träna rygg också, några tips?

Inte fått en ända kommentar på något av de jag bloggat, kanske ingen som ser va jag skriver hmmm=)

All snö har nästan töat bort här, bara slask kvar, riktigt tråkigt, hade tänkt att åka pulka med Kevin i helgen. Får nog upp till ishallen och åka lite skridskor iställe,t var ju iofs ganska många år sen så de lär ju gå sådär, speciellt om jag ska hålla upp Kevin samtidigt haha



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!