Godmorgon

Var halvt död under gårdagen så hade absolut ingen lust att ens sitta i närheten av datan=)
Men idag mår jag lite bättre faktist, känns toppen, fast huvudet känns fortfarande som de vore dubbelt så stort som det är.
Lilla Kevin har vart helt toppen när jag vart sjuk, han har verkligen tagit hand om mig, även om vi bara legat och slöat framför tv:n eller i sngen i två dar.
Underbart att barnen verkligen ställer upp för en när det behövs.



Idag måste jag försöka ta mig ner till stan och handla lite inför morondagen.
Första året som jag är hemma med sonen på nyår, alltid vart ute och festat, men de ska bli riktigt skönt faktist.




Va ska ni hitta på imorgon?

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!