Hej!

Satt precis och skrev ett långt inlägg som bara försvann:/
Så lär ju bli en kortare variant nu haha
Hade redan hunnit glömma att jag börjat blogga igen, först nu jag fick en lugn stund att sätta mig med mob och såg då blogg appen:)
Vad har vi då gjort...
Jag och lillen åkte till stan för att handla lite till Jennifer som fyller år på Tisdag. Hon är en riktig killtjej och älskar blått och grönt och bilar fotboll etc
En grön/vit cykel är redan köpt men vi ville ha lite smått också, så det blev en radiostyrd bil så hon slipper sno Kevins, och ett paraply med spiderman:)
Perfekt då Oliver kan använda hennes saker som fortfarande är hela sen:)
Tror inte han kommer uppskatta prinsessor och rosa saker. Men man vet aldrig. 
Nu ska jag väcka lillen som sover med uppknäppt overall på sig:)



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!