Intervju

Med ingen mindre än Nathalie Andersson/Naattisplace


Vad fick dig att börja blogga?
En utav mina barndomsvänner hade en blogg & jag blev bara mer & mera sugen på att testa.
Så man kan säga att de är mina vänner som gett mig mitt bloggintresse, älskar att blogga :)

Hur länge har du bloggat?
Jag startade min första blogg runt 2008 tror jag de va, har den kvar än!
Dock så ligger den bara och skräpar.

Vilka bloggar följer du?
Jag följer mina närmsta vänners bloggar, samt många kända fotobloggar & får inspration :D 

När kom ditt intresse för fotografering?
Jag har varit intresserad nästan hela livet utav fotografi, dock fick jag min första kamera när jag va 12 tror jag de va.

Va har du för kamera?
Jag har en Nikon D90, rekommenderas starkt!

Om du skulle beskriva dig själv med tre ord, vad skulle de vara?
Snäll, Social & Fotogalen ;)

Vad har du för favvo låt just nu?
hmm.. oj svårt fråga, har ingen speciel favorit.

Bästa artist enligt dig?
Danny Saucedo !

Har du alltid vart intresserad av ridning?
Jag började rida när jag va 9, så jag har ridit i 7 år :) 

Har du egen häst?
Nej, men jag har en sköthäst.. gwen heter hon.

Vad ville du bli när du var liten?
Jag ville ha en egen kiosk haha ;)

Familj?
Jag, Mamma, Pappa, Bror, Syster, 2 kaniner, 1 katt & 1 hund :)

Tack för en superbra blogg=)
Tack så mkt! de värmer! kram

Vill du också bli intervjuad är det bara att höra av sig=)


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

:)

2011-11-04 @ 20:11:16
URL: http://naattisplace.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!