Suck

Idag är stora dagen med det stora D.et.
För er som läst min blogg ett tag vet att det är idag jag och Andreas ska sluta röka/snusa.
Pust pust och åter pust jag hoppas verkligen att jag klarar detta denna gång, mitt tredje försök.

Jag kan inte förstå att det ska vara så fruktansvärt svårt, har man ingen som helst kontroll över sin egna kropp?

Jag vet att de som inte röker/snusar inte kan förstå detta och tycker de ska vara så barnsligt enkelt, men hade det vart så så hade väll alla slutat?
Jag menar det är ju ingen som gillar att röka, lukta illa i mun och kläder och behöva förbesta omgivningen med detta.
Ha lite förståelse för de som försöker.

Så sista ciggen ikväll innan det är dax att hoppa i säng, sen är det plåstret som åker på och imorgon så ska det vara slut på detta!

Önska mig lycka till!
Är det någon annan som slutat som har några bra råd får ni gärna komma med dem=)

Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Lycka till=)

2009-01-30 @ 11:02:14
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: jennifer

Lycka till! Hoppas att ni klarar det =).

2009-01-30 @ 11:10:05
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Aylin

Lycka till nu! :)

Min mormor har varit rök beroende sen sin barndom,

och när doktorn varna henne att något snart kan hända. Så slutade hon.. innan det hade hon försökt jätte många gånger. Så det verkar inte helt lätt.. hon slutade i sista sekund typ.. dvs. tillslut sluta hon! :)

2009-01-31 @ 22:57:50
URL: http://givemesomething.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!