Stressig morgon

Åhhh verkligen haft en sån där hopplös morgon då Kevin absolut har bestämt sig för att han inte ska lyssna.
Kevin ville börja sin morgon med dataspel för det var så tråkigt på tv:n, efter ett tags funderande så gick jag med på detta, men han var då tvungen att ta på sig sina kläder först. Då blev det såklart gnäll.


Men efter lite gnäll så slet han å sig kläderna.
När klockan börjar närma sig tjugo i sju var det dax att borsta tänderna och börja gå mot dagis.
Han vägrar! Och bara skriker.
Efter ett tag gå han in sliter tag i tandborsten och står verkligen och drar ut på tiden.
Jag skyndar på han för klockan närmar sig sju nu, och vi ska vara på dagis.
Han kommer utspringandes och bara skriker, JAAA DÅÅÅ FÅR JAG VÄLL LUKTA APA I MUNNEN DÅ!!! TACK MAMMA.
Eh oki.
Han skriker att de nu har kommit kiss i kalsongerna, och det var ju såklart mitt fel. Jao varför inte.
Jag tar av han byxorna och kalsongerna, han skriker skynda dog dåååå
Men du kanske ska gå och kissa så Kevin så det inte kommer mer kiss.
Jajaja så går han och kissar.

Och sen var det igång igen.
JAAA DÅÅÅÅ FÅR JAG VÄLL LUKTA APA I MUNNEN DÅ!!!
Och detta är när vi precis kommut utanför dörren. Suck
In igen och jag borstar tänderna på han.....
Klockan har hunnit bli 7.10 och jag öppnar på jobbet 7.20
Springer till dagis och sen raka vägen ner till jobbet.
Usch hoppas att morgondagen blir bättre.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!