Körskolan

Var ju som jag skrev i tidigare inlägg på körskolan igår.
Börjar verkligen dra mig för att gå dit nu, speciellt efter gårdagens körning.

Jag var nervös som vanligt, bara andra gången jag kör på skolan och kan då inte så mycket.
Jag ska backa ur från en liten gränd.
Och bilen stannar, för jag hade för lite gas.
Och körskolläraren blir typ förbannat. Ta tag i gasen!!!
Jag blir helt förstörd och får förklara för henne att jag försöker men det är inte så lätt när man inte kört så många gånger. Skumt att jag ska behöva förklara mig, hon borde väll förstå som kör med så många.

Antagligen har hon väll haft en dålig dag, men ska ju inte gå ut över mig.

Körningen fortsätter och jag är mer nervös än någonsin efter det som hänt.
Bilen stannar, får inte till något som jag borde ha lärt mig.
Jag säger då till henne att hon gör mig nervös, ja hittar ju inte ens växlarna.

Och vet ni va som händer?!!
Hon garvar sig igenom hela lektionen, hon kan inte prata hon bara pekar vart jag ska och garvar så hon gråter....
Va händer lixom?!

Aja väl framme vid körskolan, var jag så frustrerad att jag knappt kunde så, mådde verkligen jätteilla.
Jag skickar ett meddelande till Andreas och förklarar detta.
Oj så arg han blev på henne hihi detta är meddelandet jag fick tillbaka
"Nä nu blir jag förbannat. Va är det för jävla hagga. Du kan ju inte lägga ner massa pengar på att kära med den subban"

Hihi han är så söt som försvarar mig, och det gör bara att jag älskar han mer=)

Aja ny tid nästa vecka, hoppas att det går bättre!

Har ni haft några dåliga erfarenheter med körskolan ni kör på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag studerar fortfarande, men går ut till sommaren. Så då funderar jag på att jobba inom tjänsten :)

2009-01-29 @ 19:03:24
URL: http://vikaans.blogspot.com
Postat av: PERFEKTION

Var det Katarina du körde med? Jag körde med henne ett tag men btte för att hon va alltid så där elak och suckade för minsta fel man gjorde. Kan inte påstå att jag lärde mig nåt av henne..

2009-01-29 @ 23:56:40
URL: http://perfektion.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!