Intervju

Med ingen mindre än Emma Härnqvist
En blogg som jag själv följer och tycker är riktigt bra!

1. Varför började du blogga?/2. Hur länge har du bloggat?
 1 & 2. Det började sommaren 2007.. Någon av mina vänner hade en enklare blogg och vi andra i vänskapskretsen startade också varsina mest för att kunna förmedla varandra om våra vardagar. Under den sommaren var många på resande fot så det blev lite av en öppen dagbok. Augusti 2008 började jag blogga lite mer seriöst och 10 december samma år startade jag PERFEKTION.

3. Jobbar/studerar du?
Tills årskiftet arbetade jag på en förskola i Ulricehamn men nu timvikarierar jag bara när det behövs. Tanken är att till hösten börja mina studier i Danmark. Framför mig nu har jag en lugn vår där bland annat körkortet ska håvas in.

4. Hur länge har du och pojkvännen vart tillsammans?
Jag och Marcus har varit ett par sedan 7/10 2007

5. Funderat på att flytta till Gbg?
Jag kommer så småningom flytta ner till Göteborg, när är inte bestämt, men någon gång under studietiden går nog flyttlasset..

6. Ditt favvo plagg?
Shit, favoritplagg? Jag har många svarta favoriter.. Men den bästa är min korta tunika från Filippa K. Den kan användas till jeans, leggins och strumpbyxor och den kan verkligen förvandlas till vad man vill..

7. Hur lång är du?
Jag är inte så speciellt lång, jag är lagom.. Alltså 163. För ni vet väl att det är bättre att vara lite och söt?

8. Vilka bloggar följer du?
Jag följer väldigt många bloggar men favoriterna är bland annat Lupum, Pyttis, Karin Olofsson, Ebba för VR och Mamma Melissa.

9. Det dyraste du köpt?
Jag har köpt många för dyra saker.. Det dyraste i förhållande till den lilla storleken var en Saddle Bag från Dior för ca 9000 svenska kr.

10. Varför ska vi läsa just din blogg?
Min blogg handlar om mig, min väg till drömyrket, inredning och mode. Jag framför mina personliga åsikter om olika ämnen och skriver framförallt mina egna texter.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!