Godmorgon på er!

Jaha då sitter man på jobbet igen och det är redan Fredag.
Morgonen var som vanligt stressig, tiden räcker lixom inte till. Får snart ta och gå upp vid 5 för att hinna med.
Kanske vore något då både jag och Kevin gillara tt ta det väldigt lugnt på morgonen.
Ikväll är det planerat att ta sig till Andreas och va där under helgen, ska bli så mysigt.
Hoppas bara att det är något varmare i hans lägenhet nu, förra gången låg jag där med täcke och höll på att frysa ihjäl.
Här har ni Kevins outfit för dagen


Hahah han kunde inte riktigt hålla blicken ifrån datan=)
Byxor: Adidas hehe som vanligt.
Tröja: Spiderman (vet inte riktigt vart den är köpt)


Kommentarer
Postat av: PERFEKTION

jag ska börja köra snart igen.. va så gott som färdig i höstas med körningen så gick mitt lämplighetsintyg ut så de va tvunget att förnyas (man har ju typ tre år på sig eller nåt från att man får de) de gick i alla fall ut i november, och då hade vi supermycke på jobbet att göra. jag sa till anders som de va.. att jag inte kunde köra med henne för att hon främjade inte mitt körande, och dödade min körglädje! kör med jens nu och de är skitkul nu!

2009-01-30 @ 08:45:39
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Jonnee

Senast nytt inom bloggvärlden:



Isabella Löwengrip planerar lägga ner sin blogg..

Läs mer här: http://jonnee.blogg.se/2009/january/blondinbella-lagger-ner-sin-blogg.html#comment



2009-01-30 @ 09:24:27
URL: http://jonnee.blogg.s

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!