Godmorgon

Var lite besvärligt att lämna Kevin idag på dagis, så blev stressigt till jobbet idag.
På vägen ner till jobbet går jag en bit på storgatan och upptäcker då att det vart inbrott i en butik som jag jobbat endel i.
När jag väl kommer ner till jobbet, blir jag så osäker på om det verkligen va så, hade jag sett i syne av all sterss.
Kan ju lixom inte ringa till dem som äger butiken och säga de vart inbrott och sen är det inte så.
Så jag bestämde mig helt enkelt att stänga snabbt och springa upp till stan snabbt och kolla igen haha
Och ja så klart de hade ju vart inbrott.
Och ringer till dem, och de kände ju redan till detta.
Aja dagen gods gärning.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vart har det vart inbrott? Vart inbrott på ett dagis med.

2009-01-27 @ 09:05:01
URL: http://bloggis.se/IdaAl81

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!