Vänner...

När jag flyttade till Ulricehamn så upptäckte jag ganska snabbt att de inte alls var min typ av människor som jag skulle kunna va vän med. Och därav har jag inte skaffat så många, jovisst ytligt men inte mer än då.
Nu skulle jag vilja ha er åsikt om ett eller ah rättare sagt två bråk som jag och min förra "bästa" vän haft.

Haha känner mig som en fjortis. Men varje gång jag ser henne så undrar jag om det var jag som var korkad eller hon.

Första bråket:
Vi sitter hemma hos mig, Kevin har målat och hans fina teckningar som han ritat dagen innan ligger i en hög på bordet hemma.
När de gått så sätter sig Kevin och ska rita lite mer, och skriker av panik. De visar sig atthon som vart hos mig har suttit och skrivit hennes namn över hela teckningen. Kevin gråter och har verkligen panik, försöker sitt allt att rita en likadan.
Saken hör till de att när han ritat denna så tyckte vi den var så fin att vi lovat Kevin att rama in den och sätta i vardagsrummet. Men de kunde hon ju inte veta.

Jag skickar ett sms till henne och ifrågarsätter detta, och hon säger att hon gjort de. Men spela väll ingen roll typ.
Jag blir irreterad, och hon skickar åter ett sms där hon får ett riktigt dampryck och skriver allt hon bara har i huvudet.


Så frågan är det hon eller jag som orsakat detta?

Nästa bråk kommer i nästa inlägg....

Kommentarer
Postat av: e

Ja, det är sant :) åh jag tycker det är jättesvårt..

2009-02-09 @ 14:39:33
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Mia

Hehe okej :) Det låter som ett tråkigt jobb, men det kanske är kul? ;b



Ja vissa dgar är jag glad att jag går skola (imorrn tex, då har jag skola mellan 12.10 - 15.00) ;)

2009-02-09 @ 15:39:03
URL: http://miizing.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!