Dag före den stora dagen

Då var det bara knappt en dag kvar tills jag fyller år. Måste ju säga att jag börjar drabbas av panikångest. Tycker ju inte det är gammalt men känns bara så stort på nått vis. Aja snart är det ju över ialf=)

Hemkommen från jobbet sen en timma ung. Hann träffa Andreas en liten sväng ialf innan han skulle iväg och träna.
Har precis vart och hämtat hans julklapp som jag har beställt, vet inte riktigt vart jag ska gömma den bara. Kan ju tyvärr inte skriva vad han ska få eftersom han läser också bloggen. Hade du hoppas att jag skulle avslöja här va, tyvärr inte älsklingen!=) Hihi

var jättefint över sjön jämte jobbet idag, hann ta ett kort innan det försvann ialf=)



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!