Ännu en dag på jobbet

Morgonen började ganska slött, men efter en eller två kaffe så piggnar man snabbt till.
Andreas skulle ta bilen till jobbet idag, vilket han inte gjort under två dagar utan han har vart duktig och promenerat till jobbet och hem.
Detta innebar ju också att bilen var ganska igensnöad. Tog ett tag innan han kom från parkeringen, men sen såg det inte ut och vara några problem. Inte hört nått av han än, men de hoppas jag ju verkligen.
Får ta och återkomma med de....

Efter jag hade sett att han kom iväg så var det dax att börja göra lite situps så där på morgonkvisten, lika bra och ta tag i det med en gång. Även om de inte är nån höjdare under tiden man håller på så känns det riktigt bra efter.

Här är jag redo att gå till jobbet.
Som sakt ganska slö morgon=)
Även ett par bilder på min väg till jobbet.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!