1:a advent

Idag har vi vart ock åkt skridskor, eller ialf Kevin och Andreas. Hade tänkt att slipa mina skridskor men enl vaktmästaren kunde man tydligen bara göra det på vardagarna, helt sjukt så idag blev det bara att stå och kolla på.
Men riktigt kul att se Kevin åka, han har blivit riktigt duktigt bara på ett par gånger.




Efter vi åkt var jag och kevin uppe hos grannen och hjäpte henne att röja lite hemma, fyfan är allt jag har att säga helt sjukt mycket skit.
De var ju sista gånger jag hjälpte till där, höll på att få en astma attack och de utan att ens ha astma heheh
 
Sen var det dax att gå ner på julskyltningen. Var absolut ingen höjdare, fanns ingenting i den här lilla hålan. Inte ens en tomte till barnen... Aja men jag lär ju vilja gå ner nästa år ändå, lär mig aldrig.





Nu ska vi sitta hemma och bara ta det lugnt, Kevin ska i säng och jag och Andreas ska ligga och mysa framför tv.n.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!