Måste ju bara

Ta upp detta, hur kommer det sig att folk med bloggar som de går lite bättre för är så rädda att hjälpa de andra som försöker få besökare till sin blogg?

jag skrev till två personer som har fått mycket besökare den senaste tiden, och undrade om de hade lust att länka mig.
Och här ser ni svaret.

Bea:  Okej men måste bara säga att det finns ingen chans att någon kommer att länka dig... du måste nog göra någonting för DOM för att dom ska länka DIG Kram

Viktor: Ja det är riktigt kul med så pass många besökare efter bara tre veckor. Nja kan noh inte länka till dej, jag brukar inte länka till folk o om jag gör der är det för att de har gjort något speciellt för mig eler hjälpt mig


Detta blev alltså svaren, helt sjukt tycker jag. Den där Bea verkar gilla de där stora bokstäverna, och att va tyken och sen helt plötsligt Kram haha, skum den där.
Och Viktor han skriver att han inte brukar länka hahah vafan han har som han skriver bara haft sin blogg i tre veckor haha


Är det verkligen så här det ska vara i den lilla bloggvärlden? Jag skulle inte ha några prolem att länka till andra om de känner att de vill att jag gör det.
Som dessa två, blir ju såklart länkade, inte för de gjort nått bra, utan för mest de korkade svaren=)

Va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: jag rätt skönt faktiskt:)

2008-12-30 @ 13:35:53
Postat av: emma

Sv: jag rätt skönt faktiskt:)

2008-12-30 @ 13:36:44
URL: http://emmalindborg.devote.se
Postat av: Ida

jag länkar dej ler. Men låter helt sjukt det om att man inte kan länka andra för att man måste göra nåt speciellt för andra.

2008-12-30 @ 15:13:03
URL: http://bloggis.se/IdaAl81
Postat av: Sara

Hahahaha vilka puckon

2008-12-30 @ 23:12:22

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!