Åsa Johansson

Heter jag som inte vet=)
Jag bor i en lilla stad som heter Ulricehamn. 25 år den 27 November.
Jag flyttade hit för ca 8 år sedan med sonens pappa som jag träffade under den tiden, bodde innan i Växjö.
Min pappa bodde i Ulricehamn, därav blev de den lilla stan.
Trivdes väldigt brehamna till en början, men har på senare tid upptäckt att de finns absolut inget att gör när det är så litet, men aja de är bara att stå ut nu när jag har pojkvän och så i här=)
Och de är ju trotts allt bättre för Kevin att bo i en liten stad nu när han är så liten.

Jag har jobbat med ganska mycket under åren.
Bla så hade min pappa en second hand butik där jag jobade nästan ett år, innan det var dax att börja skolan, blev ett uppehåll med flytt och allt.
Sen har jag jobbat i en restaurang vid skidbacken här, en presentbutik och nu jobbar jag då på bussgodset som jag gjort i tre år ung.

Kommentarer
Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Sv: Har haft krångel med magen sedan jag var liten, och en stor del av tjocktarmen är ur funktion.

2011-09-28 @ 10:43:24
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!